Tydzień #3 Oddech podczas stresu

Zapraszamy WSZYSTKICH do udziału w tegorocznej edycji Walkathon NEUCA dla Zdrowia.

Trzeci tydzień naszego wydarzenia dotyczy chorób układu oddechowego i dlatego podejmujemy temat prawidłowego oddychania oraz takiego, który przyniesie ulgę podczas długotrwałego stresu.
Specjalistką w tej dziedzinie jest Anna Siuda-Gaczyńska – pasjonatka zdrowego stylu życia, doświadczona nauczycielka jogi, pedagog, wykładowca, terapeuta pracy z ciałem

10 zasad oddychania podczas stresu:

1. Bądź uważny, zaobserwuj jak oddychasz
2. Świadomie skieruj wdech w dół brzucha
3. Wydech niech będzie pełny (nie zostawiaj powietrza w płucach)
4. Niech wydech będzie dłuższy bądź równy wdechowi
5. Zwolnij maksymalnie tempo oddechu
6. Pomyśl o czymś przyjemnym
7. Obserwuj jak zmienia się twój stan umysłu
8. Poczuj, że to ty decydujesz o zmianie swojego stanu
9. Bądź świadomy zmian
10. Ciesz się sukcesem

Dodatkowo zapraszamy do udziału w webinarze pt. „Siła oddechu, a dobre samopoczucie” – 27 sierpnia o godz. 20:00 .
Zarejestruj się już teraz https://tiny.pl/71mz6.