Zasady udziału

Zanim 9. Walkathonu NEUCA dla Zdrowia rozkręci się na dobre, podsyłamy Wam małą ściągawkę! ;). Krok po kroku tłumaczymy, jak poprawnie i pomyślnie zarejestrować aktywność.

Krok nr 1: ZAREJESTRUJ SIĘ! 

Aby wziąć udział w tegorocznej, wirtualnej wersji naszego wydarzenia, trzeba zarejestrować się na stronie www.neucadlazdrowia.pl poprzez specjalny FORMULARZ DO ZAPISÓW (TUTAJ>>). Rejestracja i cała rywalizacja jest całkowicie BEZPŁATNA.

WAŻNE! Zapamiętaj adres e-mail, którego użyłeś/aś do rejestracji oraz nadany Ci numer startowy. To Twój login i hasło, potrzebne, żeby zalogować się w naszym systemie, w którym zapiszesz każdą kolejną aktywność.

PODPOWIEDŹ: nie kombinuj za bardzo 😉 Najlepiej zarejestruj się swoim standardowym adresem e-mail, którego używasz na co dzień. Numer startowy natomiast znajdziesz w e-mailu potwierdzającym rejestrację, dlatego lepiej go nie kasuj 🙂

Krok nr 2: Maszeruj, spaceruj kiedy chcesz i z kim chcesz!
Ważne, aby robić to regularnie! Dzięki temu Twoje wsparcie będzie jeszcze bardziej efektywne. Pamiętaj, że w każdym z pięciu tygodni stawiamy konkrety cel – określoną liczbę aktywnych uczestników. Jego realizacja to realne wsparcie dla Domów Pomocy Społecznej.

Skorzystaj z dowolnej aplikacji rejestrującej aktywność. Może nigdy jej używałeś, a masz ją na swoim smartfonie? Jeśli nie masz, poproś bliską osobę o wsparcie.

Udało Ci się ściągnąć aplikację na telefon? Barwo, świetnie sobie poradziłeś!

Idź na spacer – zarejestruj aktywność w aplikacji, na koniec zrób zrzut z ekranu. Nie umiesz tego robić? Poproś kogoś o pomoc! Cieszymy się, że i tym razem Ci się udało 😊.

Krok nr 3: REJESTRUJ SWOJĄ AKTYWNOŚĆ

Żeby zarejestrować swoją aktywność, musisz wypełnić prosty FORMULARZ „DODAJ WYNIK” (TUTAJ >>)

Za każdym razem, kiedy chcesz wprowadzić wynik, musisz:

– wpisać swój numer startowy (nadany przy rejestracji) i adres e-mail (którym się rejestrowałeś/aś)
– załączyć zdjęcie lub screen (zegarka lub dowolnej aplikacji biegowej) dokumentujący wynik. Na obrazie musi być widoczny dystans oraz dokładny czas uzyskany podczas aktywności. Plik dokumentujący wynik musi być w formacie jpg/jpeg/png i nie może mieć więcej niż 2MB.

– musisz też wpisać datę swojej aktywności

– wpisać wychodzony dystans
wpisać czas swojego marszu lub spaceru w formacie  [godziny : minuty : senkundy]. Trzeba wypełnić wszystkie pola w podanym formularzu (nawet jeśli wartość np. godzin w przypadku danego biegu wynosiła „0” – wówczas koniecznie należy wpisać „0”). Pamiętaj, że czas wpisany w formularzu musi być widoczny na dołączonym screenie.

WAŻNE UWAGI:
-> Jeśli zarejestrowałeś/aś się jako uczestnik indywidualny, do końca wydarzenia nim pozostaniesz. Jeśli w kolejnym tygodniu zechcesz stworzyć drużynę, musisz ponownie zarejestrować się jako nowy uczestnik grupowy – kapitan drużyny, potrzebujesz do tego nowego adresu e-mail.
-> Jeśli zdecydowałeś się być kapitanem drużyny, będziesz odpowiedzialny za rejestrację wyników swojej grupy!
-> Aby wprowadzić wyniki kolejnych swoich aktywności, wystarczy, że wpiszesz na stronie formularza „DODAJ WYNIK” swój numer startowy i adres email. Nie zakładaj nowych kont, loguj się zawsze na swój profil. Na swoim „profilu uczestnika” znajdziesz wszystkie wyniki swoich zarejestrowanych biegów.

Mamy nadzieję, że instruktaż nie był zbyt skomplikowany i wrzucanie wyników nie będzie przysparzać żadnych kłopotów! Baw się dobrze!

A jeśli masz pytania czy wątpliwości, pisz do nas na Facebooku lub na naszej stronie www przez FORMULARZ KONTAKTOWY.

Zespół Fundacji NEUCA dla Zdrowia